Pagina's

vrijdag 14 juni 2013

Geboortefeestje

Vorig weekend mochten we naar het geboortefeest van Toon, een prachtig kereltje!

Mooie stoffen voor jongens zijn moeilijk te vinden, maar in het Stoffenpaleis vond ik een zeer geschikte stof!

Ik maakte een schoudertas met daarin 3 boeken: 1 babyboekje uit stof dat knispert en 2 prentenboeken waaronder mijn favoriete boek: 'Een grote dag voor kleine kuikens'.

Zoals zo vaak bij mij, was het alweer last-minute-werk en vergat ik dus een foto te maken van de tas en de boeken.
Gelukkig had mijn schoonmama haar fototoestel bij zich (ze heeft dat altijd mee) en werd zij fotograaf van dienst.


Op deze foto lijkt de tas vrij klein, maar de prentenboeken passen er mooi in.
De flockletters kocht ik gesneden in de Banier, het mocht ook eens makkelijk zijn, vond ik.
Er zit een  verstelbare schouderband aan, zo kunnen mama, papa en later Toon de tas allemaal dragen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten