Pagina's

zaterdag 29 juni 2013

Einde schooljaar

Zoonlief wordt volgende donderdag 12 jaar!
Zijn verjaardag werd vorige week gevierd in de klas. Voor de dochter kozen we steeds een gezelschapsspel of mooi boek om in de klas te gebruiken.
Maar als je zo net voor de vakantie gevierd wordt, is het beetje gek om nog iets voor de klas cadeau te doen. Omdat hij ook afscheid neemt van de basisschool kwam ik op het idee om er meteen een afscheidscadeau van te maken.
In het tuincentrum kocht ik zaadjes van Vergeet-mij-nietjes, 20 kleine bloempotjes en een zakje potgrond.
Volgens de handleiding van haar maakte ik met mijn mooie Kruidvatblaadjes kleine envelopjes, deed er zaadjes in, potgrond in de potjes, folieke met lintje er rond en envelopjes er aan.

Voor de juf maakte ik op verzoek van de zoon een Amsterdamtas met een stofje dat ik vorige week kocht op de nocturne van Naaitselaar in Stoffen van Leuven.


1 opmerking: