Pagina's

dinsdag 19 februari 2013

Hiep hiep hoera!

Gisteren werd dochterlief 14! Jawadde! 14!
Ze vroeg al een hele tijd een nieuwe schoudertas waar een map en laptop in passen.

Toen ik vorig jaar terug de naaikriebels te pakken kreeg, kocht ik op het stoffenspektakel toile cirée van dat alom bekende kraam en ook een patroon voor een schoudertas. Ik maakte toen voor haar een schoudertas maar als ik die nu bekijk... wat een beginnersgeknoei! Hoog tijd voor een nieuwe!

Ze koos in Ikea zelf rood/wit en blauw/wit gestreepte stof.
Als patroon gebruikte ik die van de messengerbag, waar ik hier ook al een van maakte.
Ik speelde wat met de kleuren en de streeprichting.


Ik verstevigde de tas met stevige jeans ertussen en ook zo'n watteerspul om die laptop wat te beschermen tegen mogelijke stoten...

Vorige week was nog een vriendinnetje van de dochter jarig die graag een Amsterdamtas wil. Dus ...

Voor Mara de amsterdamtas van Eloleo. Lekker fleurig voor een zonnige meid!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten