Pagina's

woensdag 27 februari 2013

Blauw waar ik niet van hou

Op het stoffenspektakel in Mechelen kocht ik blauw imitatieleder.
Waarschijnlijk met de idee er een handtas van te maken maar ik begrijp niet goed waarom ik blauw koos.
Ik heb wel een blauwe trui, een blauwe blouse, een blauwe broek, maar toch denk ik steeds weer: 'blauw, dat is niet mijn ding'.
En nu had ik dus een halve meter blauw imitatieleder in mijn kast liggen. Dat moest ik dan toch maar eens gebruiken, misschien dat ik er wel anders over dacht als de handtas gemaakt was.
Ik gebruikte als basis het patroon van de tas met verzonken rits uit 'Zo geknipt!' maar paste de maten helemaal aan en ik maakte er een lange schouderband aan.
Als folieke naaide ik er een bloem tussen, om het blauw wat te breken en het geheel wat speelser te maken.



Tja, het is een schoneke, maar niet voor mij denk ik.
Als iemand wel van blauw houdt en nog een handtas van doen heeft, laat het maar weten!

5 opmerkingen:

  1. Hey! Jammer dat blauw niet je ding is.
    Ik hoop dat je er toch iemand gelukkig mee kan maken :-)
    Blauw is ook niet mijn ding dus veel geluk met andere reacties! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai,zo mooi.Ik denk dat mijn dochter er heel blij mee zal zijn.
    8 jarige meisjes zijn dol op blauw.Niemand in de familie of vriendenkring?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een nicht van me (Krissie, van de danskleedjes) liet via Facebook weten dat ze ze wel wil! Handtas heeft dus een nieuwe eigenaar!

    BeantwoordenVerwijderen