Pagina's

donderdag 13 december 2012

Tertabrik-portemonnee

Deze zomer maakte mijn schoonmama op een creatieve markt een portemonneetje van een melktetrabrik. Schoonzus en ik bestudeerden het kleinood en wilden dit ooit wel eens in stof maken.
Vorige zondag, tussen het stikken, tetteren, giechelen en smikkelen door, zag ik het portemonneetje weer liggen en tekende het over op papier.
Op Pinterest vonden we een ander voorbeeldje van een Chinese blog.

Gisteren ging ik er dan toch maar eens mee aan de slag. Het resultaat is ok, maar nog niet helemaal zoals het hoort. Het zit nog een beetje scheef, dat kan zeker beter!
Ik weet nu ook dat je een drukknop terug uit de stof krijgt zonder al te veel beschadiging (hoe kan dat toch dat ge uwe knop er in de verkeerde richting opzet?!).


1 opmerking:

  1. Awel, ik vind 'm wel tof geworden! Betekent dit nu ook dat je vloeiend in 't chinees stikt?

    BeantwoordenVerwijderen