Pagina's

zondag 16 december 2012

Seppe werd grote broer!

Tijdens de herfstvakantie werd Seppe grote broer van Warre. De cadeautjes waren toen al klaar maar we vonden geen tijd voor een kraambezoek.
Gisteren was het de gezellige babyborrel.

Voor Warre maakte ik het babyjasje uit 'Zo geknipt!'. Ik kocht daarvoor 2 dekentjes, lekker zacht en warm!

Voor Seppe naaide ik een knikkerzakje en stopte daar wilde dieren in.

 

De mama en papa vertelden me een tijdje geleden dat ze al lang op zoek zijn naar een mooie verzorgingstas maar nergens een mooie vinden. Stof uitkiezen om voor hen een zakje te maken was dan ook heel moeilijk! Wat vinden ze dan wel mooi?
In Kapellen vond ik een plezant stofje. Op hoop van zegen!

En ja hoor, ze vonden het heel mooi! 'En waar kocht je die stof? En als ik die stof ga bijkopen, kan jij dan een verzorgingstas maken?'
Missie geslaagd dus!

Ik maakte de clutch met plooitjes van Elisanna maar voordat ze het patroon met ons deelde. Het was dus wat puzzelen en meten, maar het lukte wel.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten