Pagina's

dinsdag 18 december 2012

Give away!

Sinds kort zit Lady Stitch ook op Facebook en omdat het volop pakjestijd is, verdient dat wel een cadeautje!
Niet voor mezelf, maar voor jullie!

Ik maakte voor één van jullie deze mooie tas uit toile cirée.



Wat moet je doen om kans te maken?
1. volger worden van mijn blog
2. hieronder een reactie achterlaten
3. je mag de link van deze give away steeds delen op FB

Op 31 december laat ik een onschuldige hand beslissen wie de gelukkige is!

En wie weet vindt de winnaar nog wel iets leuks of lekkers in de tas...

2 opmerkingen:

  1. Oh, schoon tasje! Ben een fan en wil graag winnen natuurlijk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, zo mooi! ;-) Ik doe heel graag mee. Ik volg je al een ruime tijd en ik zal een linkje plaatsen op m'n blog.
    Sorry, ik heb geen facebook dus ik hoop dat m'n blog ook ok is ;-)
    Fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen