Pagina's

woensdag 3 februari 2016

Swapbreitas

In onze naaiclub Naaitselaar organiseren we elk jaar een nieuwjaarsswap.
Namen worden getrokken, verlanglijstjes worden gemaakt en bestudeerd.
Dan begint de zoektocht naar de juiste stof, fournituren en patroon.
Deze keer wist ik al snel wat ik zou maken: een breitas!
De stof werd ook snel gevonden: het was zo'n stof waarvan ik direct dacht: dat is echt een Kimstofje!
Ik zou snel aan de slag gaan en deze keer geen last-minutewerk leveren.

Enkel fournituren moesten nog gekocht worden. En dat bleek het moeilijkste. Het is te zeggen: ik geraakte maar niet in de winkel!

Dus... het werd toch een beetje last-minutewerk!

Paspelband in combinatie met Decovil light en bochten, ik ga het toch even vermijden, denk ik. Man man, wat een geklungel. Ik heb de tas verschillende keren weggelegd om de volgende dag met volle moed verder te gaan.
Maar het resultaat mocht er wel zijn! Ik was apetrots en Kim was blij!


Het patroon vond ik hier: http://stofjesverslaafd.blogspot.be/2014/10/tutorial-breitas.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten