Pagina's

vrijdag 15 augustus 2014

Een mooie muziek tas

Nicht Krissie vroeg enkele weken geleden of ik de rits van haar partiturentas kon herstellen. De rits was stuk. Zo'n rits vervangen is een hele klus, er moet heel veel losgetornd worden vooraleer ze er uit kan. De tas kostte minder dan alle moeite die er zou moeten gedaan worden (niet dat ik lui van aard ben, maar het moet toch ook de moeite waard zijn he).
Dus vroeg ze me om een nieuwe tas te maken.
Voorwaarden: groot genoeg om haar partituren in te steken (Krissie speelt prachtig piano en geeft geregeld concerten) en ook haar laptop moest er in passen, geen te opvallende kleur, petrolblauw vond ze wel mooi.

Ik had nog skai op overschot van de handtas die ik maakte, dus dat was snel in orde.
Het model haalde ik uit 'Mijn tas', de Ida.




1 opmerking: