Pagina's

zaterdag 20 april 2013

Naaitselaar

Een tijdje geleden ging ik naar Edegem Handgemaakt. Het was er heel gezellig!
Jammer genoeg ben ik binnenkort op woensdagavond niet meer vrij...

Toevallig zag mijn naaiende schoonzus bij Van Rooy flyers liggen van Naaitselaar. Na wat heen en weer gemail en vele bezoekjes aan hun facebookpagina trokken we vorige donderdag samen richting Aartselaar.
Na een infosessie over het inschrijvingsbeleid van Antwerpen en een personeelsvergadering was dit de perfecte avond: 23 creatieve madammen achter hun naaimachine!

Ik maakte een handtas voor Karolien, koningsblauw, zoals ze zelf vroeg.
Vorige week maakte ik voor Inge nog een rood exemplaar (wel met een andere voeringsstof dan mijn eigen tas).




Veel plezier ermee, dames!

En nu is het dringend tijd voor iets helemaal anders!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten