Pagina's

maandag 26 november 2012

Gewichtige verjaardag

Vandaag is mijn naaigekke schoonzus jarig! Zij maakt ook mooie tassen, originele zadelhoezen en zelfs prachtige Italiaanse hoofdsteunovertrekken voor de auto (niet voor haar eigen auto, welteverstaan!).

We werden gisteren getrakteerd op een gezellig feestje met lekker eten en overheerlijke chocolade snoepjes!

Op haar verlanglijstje stonden heel wat naaimaterialen. Ik kocht voor haar een rolmesje met bijpassend snijmatje.
Natuurlijk moest er ook een zelfgemaakt pakje bij zijn. Ik maakte patroongewichtjes. Ze zegt al heel lang dat haar dat wel praktisch lijkt, maar zelf maken, dat kwam er maar niet van.
Daar zijn schoonzussen dan voor, om dat voor mekaar te maken!

Ik koos verschillende, bij elkaar passende bloemenstofjes en maakte er een bijpassend zakje bij.



Net voor we naar het feestje moesten vertrekken, rolde er nog een kleedje vanonder mijn naai- en overlockmachine, maar daarover later meer. (onze huisfotograaf zit op de schoolbanken nu)

1 opmerking:

  1. Ze zijn kei mooi! Zelfs patroongewichtjes kunnen stijl hebben;-) Ze hebben ondertussen al dienst gedaan. Nog eens een dikke merci!

    BeantwoordenVerwijderen