Pagina's

donderdag 24 mei 2012

Welkom Oona!

Een weekje later dan verwacht, kregen we dan eindelijk het nieuws dat Oona was geboren: het 13de achterkleinkind van mijn grootvader!
Al een hele tijd dacht ik na over wat ik kado wou geven. We wisten al dat het een meisje was, dus het kiezen van de kleuren en de stof kon gericht gebeuren.
Nadat ik al zoveel mooie flockresultaten zag bij anderen, wou ik dat ook eens proberen! Bij Van Katoen kocht ik alvast roze flockfolie en vorige week kocht ik bij De Banier nog lichtgroene. In de Hema kocht ik 2 bodytjes: op eentje zou ik de naam flocken, op de andere experimenteerde ik met bloemetjes.
Ik was in de wolken! Zo schattig!

Twee weken geleden maakte ik al een tasje om de bodytjes in te stoppen. De stof kocht ik op de stoffenverkoop in Kapellen. De paspels maakte ik zelf met biaislint en anoraktouw. Daar maakte ik een 'foutje': het biaislint was breder dan een gewone paspel waardoor de paspel niet strak tussen de stoffen zit. Het kan wel, maar als je de echte paspels gewoon bent, zie je het wel.
Het ontwerpje maakte ik zelf (nadat ik vanop een afstand een schoudertas van een collega bestudeerde), en ik moet zeggen, ik ben er heel tevreden over! Zal ik zeker nog gebruiken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten