Pagina's

dinsdag 17 december 2013

Een nieuwe sluiting

Een handtas op bestelling: graag met een draaisluiting of een gesp.
Ik koos voor de draaisluiting. Ik gebruikte dit nog niet maar wist wel dat ze die in de Veritas verkochten. Handig, dan moest ik al niet wachten op een levering van een webshop.
Ik kreeg enkele foto's en begon aan het uittekenen van het patroon.


Ik maakte de foto's nog snel  vanmorgen voor ik vertrok. De handtas is voor de zus van een collega en ik wou hem persĂ© vandaag afgeven. 
De kwaliteit van de foto's is heel slecht, deze is de enige bruikbare.
De handtas sluit ook nog met een verzonken rits zodat snelle vingers en er niet al te snel in kunnen.

2 opmerkingen:

  1. Heel mooi! Is dat skai (nepleer) of echt leer? Ik probeer nu ook al effe mooi te stikken op nepleer maar het lijkt me niet te lukken bij het topstitchen. tips?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is nepleer. Ik gebruik hiervoor (op aanraden van een skaiverkoper op het Stoffenspektakel) een jeansnaald en gebruik ook altijd mijn boventransport.
      Wat loopt er mis bij het topstitchen?

      Verwijderen