Pagina's

donderdag 3 oktober 2013

Petroleum

Petrolblauw, dat is een van die kleuren waar ik steeds naartoe getrokken word.
Op het einde van de zomervakantie ging ik met schoonzus Katrien naar Maastricht.
In de voormiddag struinden we de stoffenmarkt af en in de namiddag maakten we de kledingwinkels onveilig.
Op de markt vond ik een petrolblauwe canvas waar ik niet aan kon weerstaan.
En ik wist zelfs al wat voor soort tas ik er van wilde maken!
Eentje die groot genoeg is om mee te nemen als je op uitstap gaat, maar niet te gigantisch!





De schouderriem maakte ik niet lang, maar als het moet kan ik hem wel over mijn hoofd trekken. Is soms handig.

Oh ja, in Maastricht vond ik dan ook prachtige petrolblauwe laarsjes! Mijn dag kon niet meer stuk!

1 opmerking:

  1. inderdaad schitterende kleur,ziet er een heel handige tas uit.
    ook de kombinatie met de binnenstof,heel mooi gedaan

    BeantwoordenVerwijderen