Pagina's

woensdag 15 augustus 2012

Cadeautjes!

Vandaag is het in Antwerpen moederdag!
Gisterenavond kreeg ik de opdracht vandaag in bed te blijven liggen tot ik gewekt werd.
Dat was niet moeilijk: zachtjes wakker worden, genietend van de bedrijvigheid die al in huis heerste. Ik voelde me een echte prinses!

Van mijn 2 'kleine' schatjes kreeg ik een mooie naaimand cadeau!

Zo'n mand die je steeds tegenkomt in de naaiwinkel, je vindt ze prachtig, maar hebt ze eigenlijk niet nodig want hebt al een Ikea-doos en een grote plastic naaibox. En dan krijg je ze cadeau. Super!

Maar dus ook hét moment om grote kuis te doen in de naaidozen! Man, man, ne mens krijgt wat bijeen!
Nu zit alles netjes verspreid over 3 dozen: zeker nodig tijdens het naaien, vaak nodig en heel soms nodig.
Zoveel kleuren naaigaren, en dan blijkt nog vaak de kleur die ik nodig heb er niet bij te zitten. Hoe kan dat toch?!

Ze maakten ook een geweldig filmpje!



Mijn grote schat zorgde voor een prachtig boeket.

En samen maakten ze een heerlijke ontbijttafel klaar!
Mijn dag kan niet meer stuk!

3 opmerkingen:

  1. Beste Els,
    Ik kom zomaar op je blog en zie deze prachtige naaimand! Enig idee waar je kinderen hem vandaan hebben? Groeten, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Loes,

    Ze kochten die mooie mand in de Veritas!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lady Stitch!

    Dank voor deze informatie! Ik ga meteen zoeken! Veel succes met je blog, je schrijft erg leuk.
    Groeten, Loes

    BeantwoordenVerwijderen